KARIN & ELIN

Trötta torsdag - mardrömmar

Kategori: Elin

Godmorgon världen!♥ Den här dagen började inte så utvilad och underbar som jag hade tänkt mig. Vaknade inatt av en mardröm och var så rädd att jag inte kunde somna om, fast jag var sjukt trött! Var tvungen att distrahera mig med att sätta på tvn, musik och prata med en vän. Jag drömde att det var ett spöke/en ande (heheh) efter mig och det var så verkligt och obehagligt i drömmen att känslan inte släppte när jag vaknade. Det är nämligen så också att vi brukar prata om att det är någon som bor här med oss, en människa och en katt. Jag vet hur flummigt det här låter, men för oss som bor här så har vi fått den känslan. Som tur är känns det som någon snäll person, men bara tanken på något sådant gjorde att jag absolut inte kunde slappna av. Somnade med tvn på och vaknade då och då, så det var verkligen ingen utvilad tjej som gick upp vid tio. Har supermycket planerat idag, men jag får nog börja dagen med en promenad i solen och starta om mitt huvud, haha..
I somras i solen vid lovely Taxinge Slott.

Kommentarer

  • Karin O säger:

    Fin somamrbild:)

    Svar: Tack! :D
    None None

    2013-03-01 | 05:57:41
    Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
  • Hanna Karlsson säger:

    Usch så jobbigt när man känner så!

    Svar: Ja usch det är hemskt! :/
    None None

    2013-03-03 | 21:14:57
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: