KARIN & ELIN

Dagens sminkningar

Kategori: Elin

Idag var det en heldag i studion på makup institute. Jag fick fyra olika sminkningar, en naturlig (som jag glömde fota), en dramatisk look med färg, klassisk 50-tal och sista "ögonskuggsteknik". Mina ögon sved lite efter allt smink och jag har fortfarande glitter lite överallt, så det var väldigt skönt att få komma hem och ta ut linserna och duscha. Åh, jag vill också ha en massa smink... Ska definitivt investera i en bra skugga + pensel för brynen, som fick sig en rejäl omgång idag. Dom är mindre än vad dom brukar (har rätt tjocka bryn, som tur är), men jag gillar hur dom blev. Gäller att vänja sig bara ;-).
 
Himla snygg ögonsminkning! Själv hade jag föredragit lösfransar till den här looken.
 
Lite Marilyn Monroe och glitter-licious. Det var såå snyggt! Hade älskat att gå ut och dansa med det :)
 
♥Elin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: