KARIN & ELIN

Kolmården

Kategori: Elin

Har haft en sån mysig helg med mitt hjärta här i Norrköping! Emma har varit borta på semester, så vi har haft lägenheten för oss själva. Vi möttes upp i fredags efter jobbet och gick hem och lagade tacos och hade en lugn mysig kväll, för i lördags var det äntligen dags för Kolmården! Dagen, eller ja hela helgen egentligen, gick otroligt fort. Vi hade tur med vädret och fick se en massa söta djur.
 
 
Det var självklart kallt till och från, det är ju ändå Sverige vi talar om..
 
Dessa små bäbisgrisar är det sötaste jag någonsin sett!♥ Ville sno med mig en hem..
 
Linbanan Safari måste man åka!
 
Den nya delfinshowen Life var väldigt fin, den hade ett bra budskap, men jag tycker att man borde fått se mycket mer av delfinerna!
Sedan promenerade vi bort till Savannen för att spana på lite exotiska djur. Stilig spanare!
 
 
 
Sjukt vad stora elefanter är!
 
Sen kom vi till ett av mina favoritdjur, surikaterna. Så himla roliga små varelser!
 
En annan favorit, Berguv. Fågelshowen är riktigt bra!
 
Älskar delfiner! Dom gjorde stora luftringar i vattnet som dom jagade.
 
Här ligger jag och softar ;).
Nu har Jocke åkt hem och jag är själv till imorrn. Sjukt tråkigt! Måste laga någon middag, dammsuga och andra tråkiga saker. En vanlig söndag alltså.. Bara till att längta till nästa helg nu igen ;-).
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: