KARIN & ELIN

Fotografering?

Kategori: Elin

Min pojkvän driver eget företag som fotograf och jag har bett honom att göra en syskonfotografering med mig, Karin och Anna. Jag är verkligen en person som vill ha hemmet fullt av foton på personerna jag älskar och det är så himla roligt att se tillbaka på gamla foton och se hur man förändrats osv. Vi får se om det blir av. Dock blir jag lite nojjig då jag tycker att jag alltid blir så himla ful på foton (hej totalt ofotogenisk!), fast jag inte känner mig det irl. Så skumt...
Världens bästa systrar!♥
 
Usch jag har gått runt med en sån obehagskänsla idag. Tror att det är stress. Jag vet nog inget värre än att gå och vänta och vänta.. Jag vill börja leva mitt liv NU (börja jobba osv) och spara en massa pengar. Det här året kommer bli minst sagt intressant då jag har börjat sätta upp mål. Förhoppningsvis blir det att ta körkort i Maj och flytta till Norrköping under sommaren. Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Kommentarer

  • basebollivet.blogg.se säger:

    Vilka fina bilder & hoppas din obehagskänsla ger med sig. Det blir bra ska du se! :)

    Svar: Tack ska du ha! :) Jo livet går ju upp och ner, idag känns det så mycket bättre! :)
    None None

    2013-03-14 | 01:14:38
    Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/
  • Emma säger:

    Du är ju jättefin på bilderna ovan! <3

    Svar: Love you! <3
    None None

    2013-03-15 | 09:02:00
    Bloggadress: http://emmastaaf.blogg.se

Kommentera inlägget här: