KARIN & ELIN

Tiden rullar på...

Kategori: Allmänt

Ännu en vecka har gått här i Norrköping. Måndag till onsdag hände inge speciellt, men resten av veckan spenderades så här:
Nationaldagen fira jag och Emma i Vasaparken med picknick i solen.
 
 
 
Sen blev det lite häng vid strömmen innan vi åt middag.
 
 
På fredagen jobbade både jag och Emma och på kvällen träffade vi Patrik och gick ut och åt och drack lite drinkar.
Muuuuuums!!
 
Fina vänner!
 
Dagen efter hämtade farbror och faster upp oss och bjöd på lunch och så blev det en tur till Kolmården (området alltså). Härlig sommardag!
Och så blev det lite glass vid sjön, underbart!
Sen blev det party på kvällen i Linköping med Emmas team och en kollega till mig.
Och ja, söndagen spenderades i soffan i stort sätt, förutom en stund då mamma och pappa kom och hälsade på. Dom hade med sig världens största pizza-kartong med en del pizza i till mig och så fick jag ett jättefint halsband. Det är inte varje dag det ;-). Blev en fika på stan också innan dom åkte hem till Stockholm igen.
♥Elin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: