KARIN & ELIN

Busy busy

Kategori: Hår & smink-modell

Idag har jag minst sagt haft fullt upp. Började dagen hos Makeup Institute som hårmodell för bruduppsättning idag. Min MUA var som vanligt superduktig! Kan tycka att det är lite jobbigt att sitta still så många timmar, men hon ger mig alltid en massa gott att äta, så jag trivs bra ;). Efter uppsättningen skyndade jag mig hem och bytte om för att åka till gymmet. Körde 45 min stenhårt konditionspass. Är lagom trött nu! Har duschat, ätit middag och nu inväntar jag bf. Får se vad vi hittar på för mys. Ha en trevlig kväll!♥
 
Två foton från idag (helt osminkad):
 

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God kväll.Riktigt snygg uppsättning.Ha en mysig kväll.krma

    Svar: Tack så mycket! Detsamma :)
    None None

    2013-03-05 | 19:45:38
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se
  • A L I C E L A R S D O T T E R säger:

    Ja så himla skönt! Har du lov? :)

    Svar: Nä, jag går inte i skolan längre :)
    None None

    2013-03-05 | 19:50:56
    Bloggadress: http://alicelarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här: