KARIN & ELIN

Myshelg <3

Kategori: Allmänt

Ja, denna vecka har inte varit så jäkla rolig. Sjukt trögt på jobbet med sista veckan utbildning. 5 veckors utbildning på 3 veckor, det känns i huvet.. Imorrn börjar våran 2-veckors praktik. Jag är jättenervös! Men det kommer säkert gå bra (iiih, håller tummarna...) och jag har torsdag att se fram emot då jag äntligen åker hem till min älskade familj, pojkvän och katterna. Hur som, i torsdags kom iaf my love hit och hälsade på. Vi gick och handlade och lagade lite mat tillsammans (eh ja, mest bf som gjorde det dock, höhö). På fredagen hade jag sista dagen på utbildningen, medlyssning och sist säljutbildning. Det var så mysigt att komma hem till Jocke efter. Vi gick ut och åt en supergod middag här i Knäppingsborg. Entrecôte, pommes och bea och världens godaste drink till det:
 


 

Efter blev det en mysig promenad i mysigaste staden
 
Blobben!

I lördags blev det en hel det mer promenerande längs vattnet och lunch ute. På kvällen lagade vi middag hemma och mös framför en film.
 
 
Idag åkte Jocke hem tidigt och jag har städat och diskat. Blev upphämtad av farbror och faster igen för lunch på Max och storhandling med Emma. Sedan har vi tvättat och ätit middag, as usual ;-). Nu ska jag kolla på film och låtsas som att morgondagen inte existerar ;-).
♥Elin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: