KARIN & ELIN

Saturday

Kategori: Elin

Har verkligen haft fullt upp den här veckan. Igår blev det inget på Makeup Institute, istället var jag på en arbetsintervju som gick jättebra, underbart! Sen åkte jag och mamma in till stan och kikade på inredning och fikade. Jättemysigt! :) När vi satt och fikade kom Karin, pappa och sen Simon, så vi bestämde oss för att äta ute. Det blev middag på Drottninghof och sen en drink på Duvel Café. Ikväll ska jag och boyfriend iväg på knytis och Mellomys hos Karin och Simon. Det ser jag fram emot! Ska strax baka en pecannötpaj med kola (lägger upp recept sen om den blev god), som jag ska ta med och göra en sallad. Känner mig helt slut, så skulle behöva en dag att bara ligga och kolla på en film eller något.. Känns som att jag gör saker HELA tiden, men det är kul :). Hoppas ni får en fin kväll!♥
Kaffe och en supergod morotskaka med nötter i. Älskar nötter!
 
En mojito till maten, lasagne med sallad och pesto, mums!!
 
Karin, jag och mamma :)
 
Lady peach, lady apple & lady strawberry, på internationella kvinnodagen ;-).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: