KARIN & ELIN

Skansen och Torö

Kategori: Elin

Förra helgen var jag hemma i Stockholm och då passade jag och Jocke på att åka till Skansen. Eftersom jag inte gör något kul på vardagarna, skulle jag dö om jag inte gjorde något på helgerna, så hittills har jag haft riktigt bra helger! Vardagarna blir väldigt sega och dryga dock, så får nog försöka hitta på lite mer saker då. Det är så svårt bara när man blir trött så tidigt på kvällen VARJE dag.. Behöver nog lite "sol-energi" ;-)
 
Här kommer i alla fall lite bilder från Skansen:
 
 

 
 
 

 
Måste alltid klappa...
 
 
 
MmmmmMmm!!
 
 
 
 
 
Ankor är för söta!
 
Dagen efter Skansen gick vi upp tidigt för att åka ut till Torö med Jockes föräldrar:
Fina Stenstrand
 
 
God lunch och fika ute i naturen.
 
Kyrkan, som mitt hjärta är döpt i, var tyvärr stängd då dom haft en vattenläcka. Hoppas dom lyckas fixa upp den igen..
 
Efter den här mysiga dagen blev det supergod grillad mat på deras terrass i solen och sen var det dags för mig att åka tillbaka till Norrköping igen. Nästa helg ska jag tillbaka igen dock och fira min svåger, och såklart min pappa som fyller år i veckan. Ska bli underbart att åka hem igen, även om jag varit där en del nu på senaste tiden. ♥Elin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: