KARIN & ELIN

Upp och ner

Kategori: Panikångest/ångest

 
Det jobbigaste med det jag har nu är att hjärtat slår så hårt, den vill aldrig lugna ner sig. Det går verkligen upp och ner hur jag mår. Igår var det rätt okej, förmiddagen var dock sämre. Idag mår jag lite dåligare, igen. Armvärken är tillbaka, jag är skakig, mår lätt illa, känner någon slags hunger (känns ungefär som när man har druckit kaffe på tom mage). Att vara frisk och må bra känns så långt ifrån min verklighet nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen...
 
Jag har i alla fall orkat ta mig en dusch och snart ska jag tvinga mig ut på en promenad. Jag är villig att prova det mesta som kan hjälpa mig att må bättre. Det är planerat att jag ska åka bort till Söderhamn i helgen och sedan Västkusten nästa vecka, så snälla kroppen, börja må bra så lovar jag att ta bra hand om dig!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag tror det kan vara bra för dig att åka bort och bara koppla av. Jag håller tummarna att du kommer orka det i alla fall. <3

    2012-08-09 | 15:31:59

Kommentera inlägget här: