KARIN & ELIN

Att börja ta hand om sig själv

Kategori: Panikångest/ångest

Nu är jag här igen, och sjuk igen. Har pratat med ca 7 olika läkare vid det här laget, men dom kan bara komma fram till att jag förmodligen har en infektion, så jag kommer må dåligt minst en vecka. Jag har konstant hjärtklappning (bl.a.) vilket den senaste läkaren tror beror på att jag är orolig, vilket säkert stämmer. Jag har mått dåligt till och från hela sommaren, så nu känner jag att det är dags att göra något åt det. Eftersom det inte verkar finnas några fysiska fel, tror vi att jag är utbränd. 20 år och utbränd, sjukt! Så, så fort jag har blivit frisk från det här ska jag inte göra något annat än att ta hand om mig själv och börja må bra igen!
I alla fall, nu när jag inte haft något annat att göra än å ligga i sängen och dricka vatten har jag passat på att beställa både böcker och saker till håret från. Man måste börja någonstans ;).
                             
        
                                        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
L'anza Healing Moisture shampo, balsam & inpackning från www.lyko.se

Kommentarer

  • Emma säger:

    Tycker verkligen synd om dig hjärtat! Hoppas verkligen att du kommer må bättre snart! <3

    2012-08-07 | 20:46:05
    Bloggadress: http://emmastaaf.blogg.se

Kommentera inlägget här: