KARIN & ELIN

Shopping med tom plånbok

Kategori: Karin

Apropå shopping - tydligen är jag en av H&M's bästa kunder, i år igen, och fick erhålla en mycket välkommen bonus på 550:- i checkar. Lycka för mig eftersom plånboken gapar tomt och det nu är helg. Så jag kan iaf roa mig med lite shopping om inte annat. Redan idag började det klia i shoppingfingrarna och jag tog en sväng förbi H&M efter jobbet. Handlade dock inte upp allt, utan har hela 350:- kvar att spendera. Wohoo! Me so happy!

Detta är iaf det jag fyndade:


ett par sommarsnygga armband

ett fräscht linne

och så en hårsnodd med en silverring runt för att dölja själva snodden..svårt att förklara, hittade ingen bild :P

Så trots det übertrista vädret idag avslutades dagen i ett "lyckorus" Haha!

K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: